אנחנו קבוצת yad2, בטוחים שכבר שמעת עלינו כי אין ישראלי שלא מכיר את המותג. כנראה שבצדק :)
אנו פלטפורמת מרקטפלייס #1 בישראל, קיימים משנת 2005 ומעסיקים מעל 300 עובדים, כחלק מענקית התקשורת הגרמנית Axel Springer.
הייעוד שלנו הוא לסייע לאנשים לקבל החלטות חכמות עבור עצמם ועבור הדורות הבאים. אנחנו עושים זאת באמצעות מתן כלים, נתונים ושירותים למוכרים ולקונים שלנו. אנו פועלים ב-4 ענפים עיקריים: נדל"ן, רכב, דרושים IL, ומוצרי יד שנייה.
האנשים שלנו הם האחראים להצלחת החברה ולמותג החזק והמוביל של yad2 ואנחנו מחויבים ליצור עבורם את מקום העבודה הטוב ביותר. אנחנו מטפחים מקצועיות ומצוינות על ידי קידום תרבות של למידה והתפתחות מקצועית. זאת לא סתם קלישאה, מילה שלנו. אנחנו אוהבים לומר שלעובדים שלנו יש דם כתום!
נספר לך שאצלנו הרבה מפתחים הפכו לראשי צוותים, אנשי שירות לקוחות התקדמו לתפקידי מפתח, ביניהם ניהול מוצר ועוד מקרים לא ספורים של מיצוי והגשמה של ההון האנושי.
וגם, לא פחות חשוב, המשרדים מעוצבים ויפים, האווירה משפחתית וחברית, המקררים מלאים בכל טוב ומכונות הקפה לא נחות.
מה תעשו בתפקיד
-
בעלי/ות תודעת שירות גבוהה, יכולת ביטוי מצוינת, יכולת עבודה בצוות
-
ניסיון בעבודות שירות - יתרון
-
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת
תתנו מענה ושירות ללקוחות הפרטיים והעסקיים של החברה במגוון ערוצים - טלפון, צ'אט, whatsapp ומייל.
תטפלו בנושאי תמיכה טכנית, מחירון רכב, נדל"ן, חשבוניות, הסבר על חבילות פרסום.
המוקד פעיל בין השעות 08:00-18:00 כאשר המשרה במשמרות של 7-9 שעות ומינימום 4 פעמים בשבוע.
עבודה בשישי לסירוגין ומהבית בין השעות 08:00-13:00.